Two Stories Kft.

Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák az alábbi Szolgáltató által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.

 

  • Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Two Stories Kft.

A szolgáltató székhelye: 1111 Budapest, Lágymányosi u. 12. Fszt. 2.

A szolgáltató telephelye: 8200 Veszprém, Rákóczi Ferenc u. 6. Fszt.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: hello2stories@gmail.com, hello@twostories.hu 

Cégjegyzékszáma: 01-09-203222/26

Adószáma: 25158564-2-43

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve: Fővárosi Törvényszék, mint Cégbíróság

Telefonszáma: +36313297193

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Websupport Magyarország Kft. (székhely: 1119 Budapest, Fehérvári út 97-99., info@tarhelypark.hu

 

  • Meghatározások

Az alábbi Szabályzatban nagy betűkkel írt fogalmak az alábbi jelentéssel bírnak:

  1. Felhasználó – minden személy, aki a webáruházat bármilyen módon igénybe veszi.
  2. Ügyfél – minden személy, aki szerződést köt, vagy szerződést kíván kötni Szolgáltatóval.
  3. Teljesítés – az Ügyfél által kifizetett termékek kézbesítése.

 

  •  Alapvető rendelkezések:
  1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
  2. A jelen Szabályzat 2024. 07. 03. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
  3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a webáruháznak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
  4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldal megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

  • Megvásárolható szolgáltatások köre
  1. A weboldalon megjelenített szolgáltatások kizárólag online foglalhatóak – a weboldalba integrált Motibro foglalási rendszer felületén keresztül. A szolgáltatásra vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát is.
  2. A weboldalon Szolgáltató részletesen feltünteti a szolgáltatás nevét, leírását, a szolgáltatásról fotót jeleníthet meg. A szolgáltatások adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a weboldalon megjelenő kép és a szolgáltatás tényleges kinézete miatti különbözőség miatt. 
  3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról, változtatás jogát Szolgáltató fenntartja.

 

  • Vásárlás menete és fizetési feltételek
  1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a foglalási rendszerbe és megkezdheti a foglalást/vásárlást.
  2. Felhasználó a megvásárolni kívánt szolgáltatást kiválasztja.
  3. Felhasználó lefoglalja a kiválasztott szolgáltatást. Felhasználó bármikor megtekintheti a lefoglalt szolgáltatást/szolgáltatásokat a Foglalásaim menüpontra kattintva
  1. Fizetési módok (A weboldalon/foglalási rendszerben vásárolt szolgáltatásokért a vevő a következő módon fizethet):
  • bankkártyás fizetés: a Szolgáltató bankszámlájára történik az átutalás

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

  1. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”foglalás” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését. 
  2. A szolgáltató köteles az igénybe vevő foglalásának megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő foglalásnak elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 24 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. A foglalás és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.
  • A foglalások feldolgozása és teljesítés
  1. A foglalások feldolgozása automatikusan (0-24) történik. 
  2. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott szolgáltatás bizonyos okok miatt elmarad, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
  • Elállás joga
  1. Felhasználó nem jogosult a szolgáltatás díjának visszatérítésére abban az esetben, ha nem tud megjelenni a foglalt időpontban és azt a foglalt dátum előtt legkésőbb 24 órával nem jelezte (a szolgáltatás díja nem ját vissza).
  2. Felhasználó abban az esetben kapja vissza a foglalt szolgáltatás ellenértékét, ha a foglalás lemondása legalább a szolgáltatás időpontját megelőző legkésőbb 24. órában megtörtén.
  3. Az időkorláton túlcsúszott bérletek árát nem áll módunkban visszatéríteni.
  4. Bérlet esetén Felhasználó az időben (legkésőbb 24 órával a foglalt időpont előtt) a foglalási rendszeren keresztül lemondott óra alkalmát a bérletére azonnal jóváírjuk.

 

  • Panaszkezelés rendje
  1. Amennyiben Felhasználónak valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti e-mail címen, vagy levél útján is közölheti.
  2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak. 
  3. Az írásbeli panaszt a weboldalunk 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A válasz másolati példányát 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

 

 

Veszprém, 2024. 07. 03.